Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


S 51 modellek


Típusleírás: S51 B 1-4-H
 

Motortípus:M 541 KF
Működési elv: Kétütemű Otto-motor
Legnagyobb teljesítmény: 2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél
Tüzelőanyag fogyasztás: 2-2,5l /100km
Hengerfurat: 38mm
Dugattyúlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Keverékkenés 50:1 (86 oktánszámú normálbenzin és Arol 2-T kétütemü motorolaj )
Hűtés: Menetszél által
Gyújtási ídőpont: 1,8mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: M 14-260
Gyújtógyertya hézag:
Porlasztó típus: 16 N 1-11
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 4. rovátka felülről
Légszűrő: FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra
Tengelykapcsoló: többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval
Kapcsolómű kivitele: mechanikus, ékkapcsoló
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: 086-1-110 jelű egyszeres görgőslánc - TGL 11796
Abroncsozás: 2.75 - 16R - TGL 6497
Abroncs levegőnyomása elöl: 125 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: teleszkópvilla (130mm rugóút)
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút)
Csillapítás elöl: nincs, de hidraulikus végütköztetéssel
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 8,7 l (ebból 0,8 l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 400ccm
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 34 ccm
Olajfajta: lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 181,5 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 60 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25

 


Típusleírás: S51 B 1-3-H


Motortípus: M 531 KF
Működési elv: Kétütemü Otto-motot
Legnagyobb teljesítmény: 2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél
Tüzelőanyagfogyasztás: 2-2,5l /100km
Hengerfurat: 38mm
Dugattyűlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Keverékkenés 50:1 (86 oktánszámú normálbenzin és Arol 2-T kétütemü motorolaj )
Hűtés: Menetszél által
Gyújtási ídőpont: 1,8mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: M 14-260
Gyújtógyertya hézag:
Porlasztó típus: 16 N 1-11
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 4. rovátka felülről
Légszűrő: FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra
Tengelykapcsoló: többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval
Kapcsolómű kivitele: mechanikus, ékkapcsoló
Fokozatok száma: 3
Hajtólánc: 086-1-110 jelű egyszeres görgöslánc - TGL 11796
Abroncsozás: 2.75 - 16R - TGL 6497
Abroncs levegőnyomása elöl: 125 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: teleszkópvilla (130mm rugóút)
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút)
Csillapítás elöl: nincs, de hidraulikus végütköztetéssel
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 8,7 l (ebból 0,8 l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 400ccm
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 34 ccm
Olajfajta: lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál
Üressúly: 78,5 kg
Hasznosúly: 181,5 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 60 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25


 


Típusleírás: S51B

Motortípus: H53/21KF
Működési elv: Kétütemű Otto-motor
Legnagyobb teljesítmény: 3,6 Le (2,7Kw) / 5750 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,1 Nm
Tüzelőanyagfogyasztás: 2,1 l / 100 km
Hengerfurat: 40 mm
Dugattyűlöket: 39,5 mm
Lökettérfogat: 49,6 ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: tüzelőanyagolajozással
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: megszakítóhézag 0,4 mm
Gyújtógyertya: Isolator MM 14-280
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: 16N1-5(8)
Üresjárási levegőcsavar: van
Tűhelyzet: 2. slitz
Légszűrő: FLP 62/1 nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: Olajfürdős, 4 tárcsás
Kapcsolómű kivitele: mech. ékkapcsoló
Fokozatok száma: 3
Hajtólánc: 086-1-110 szimla görgőslánc
Abroncsozás: 20x2,75
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6 bar
Abroncs levegőnyomása hátul: 2 bar
Rugózás elől: spirálrugó teleszkópvilla
Rugózás hátul: hosszú himba rugós lábakkal
Csillapítás elöl: csillapitás nélkül, hidraulikus útkorlátozással
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 9,5 l
Olajmennyiség a hajtóműben: 0,4 l ?
Olajfajta: hajtóműolaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: ?
Olajfajta: Hidraulika, vagy hajtóműolaj
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 155 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 40 km/h :-)
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25 m

Simson S51 C

Motortípus: M 541 KF
Működési elv: Kétütemü Otto-motot
Legnagyobb teljesítmény: 3,7LE 5500 f/percnél
Legnagyobb forgató nyomaték: 5,0 Nm 4800f/percnél
Tüzelőanyagfogyasztás: 2-2,5l /100km
Hengerfurat: 38mm
Dugattyűlöket: 44mm
Lökettérfogat: 49,8ccm
Kompresszióviszony: 9,5:1
Kenés: Keverékkenés 1:50 (86 oktánszámú normálbenzin és Arol 2-T kétütemü motorolaj )
Hűtés: Menetszél által
Gyújtási ídőpont: 1,8mm felső holtpont előtt
Gyújtógyertya: M 14-260
Gyújtógyertya hézag:
Porlasztó típus: 16 N 1-11
Üresjárási levegőcsavar: 2...3 fordulatnyira nyitva
Tűhelyzet: 4. rovátka felülről
Légszűrő: FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra
Tengelykapcsoló: többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval
Kapcsolómű kivitele: mechanikus ékkapcsoló
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: 086-1-110 jelű egyszeres görgöslánc - TGL 11796
Abroncsozás: 2.75 - 16R - TGL 6497
Abroncs levegőnyomása elöl: 125 kPa
Abroncs levegőnyomása hátul: 180-250 kPa
Rugózás elől: teleszkópvilla (130mm rugóút)
Rugózás hátul: hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút)
Csillapítás elöl: nincs, de hidraulikus végütköztetéssel
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 8,7 l (ebból 0,8 l tartalék)
Olajmennyiség a hajtóműben: 400ccm
Olajfajta: MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 34 ccm
Olajfajta: lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál
Üressúly: 78,5 kg
Hasznossúly: 181,5 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 60 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: 3,25